További információk
Szerző | Jani Dániel |
---|---|
ISBN | 9789634435136 |
Betekintő | Olvass bele! |
Kiadó | Publio Kiadó |
1 900 Ft
Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak.
„Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”
Vida Ági,
pszichológus, online marketing szakértő
www.gazdagmami.hu
Szerző | Jani Dániel |
---|---|
ISBN | 9789634435136 |
Betekintő | Olvass bele! |
Kiadó | Publio Kiadó |
Vélemény írásához lépj be előbb.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.